Τρόποι Αποστολής

Όλοι εμείς στο GadgetMart έχουμε σκοπό την άρτια και δομημένη συνεργασία με όλο το πελατολόγιο μας με μοναδικό στόχο το χαμόγελο του πελάτη. Για αυτό έχουμε δημιουργήσει μοναδικά προνόμια για τις αποστολές των δεμάτων μας εξυπηρετώντας όλες τις ανάγκες.

Συνοπτικά :

Το κατάστημα μας καθημερινά προσπαθεί να επιλέγει τους καλύτερους δυνατούς τρόπους αποστολής για τον πελάτη , διασφαλίζοντας ότι η αποστολή θα φτάσει στον προορισμό της άθικτη στην αρχική της συσκευασία όπως ακριβώς φεύγει απο την κεντρική μας αποθήκη. Για οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίσετε σχετικά με την αποστολή σας  , παρακαλούμε όπως έρθεται άμεσα σε επικοινωνία μαζί μας.

για Δέματα Ογκομετρικά έως 2 kg :

Αποστολή με ACS Courier Oγκομετρικά έως 2kg:

Αποστολή εντός Αττικής :

4€

Αποστολή εκτός Αττικής :

4€

Δυσπρόσιτες Περιοχές :

5€

Αποστολή με Box Now Oγκομετρικά έως 2kg:

Αποστολή εντός Αττικής : 

3€

Αποστολή εκτός Αττικής ( όπου είναι εφικτό ) :

3€

για Δέματα ογκομετρικά άνω των 2 kg :

Αποστολή με ACS Courier Oγκομετρικά άνω των 2kg:

Αποστολή εντός Αττικής 4€ συν :

1€ / Kg

Αποστολή εκτός Αττικής 4€ συν :

1€ / Kg

Αποστολή με Box Now Oγκομετρικά άνω των 2kg - 4kg:

Αποστολή εντός Αττικής :

3€

Αποστολή εκτός Αττικής ( όπου είναι εφικτό ) :

3€

  • Το κόστος Αντικαταβολής για την ACS ανεξαρτήτου ογκομέτρησης είναι 3€ , ενώ για την Box Now δεν είναι ενεργή η υπηρεσία Αντικαταβολής.
  • Η ACS Courier καθώς και η BoxNow χρεώνει τις υπηρεσίες ταχυμεταφοράς ογκομετρικά βάση του όγκου που πιάνει η αποστολή σας στο μέσο μεταφοράς ή Θυρίδα Locker. 
  • Όλοι οι τιμοκατάλογοι περιέχουν 24% ΦΠΑ.

Γενικές Πληροφορίες :

Οι παραγγελίες αποστέλλονται καθημερινά μέχρι τις 14:30 το απόγευμα ή την επόμενη εργάσιμη μέρα με την συνεργαζόμενη μεταφορική ACS Courier ή Box Now ( βάση όγκου του κουτιού που καταλαμβάνει στην θυρίδα )  εφόσον το προϊόν είναι ετοιμοπαράδοτο. Σε περίπτωση που η διαθεσιμότητα των προιόντων είναι διαφορετική η εκτέλεση της παραγγελίας σας γίνετε βάση της αναγραφόμενης διαθεσιμότητας στην καρτέλα του εκάστοτε προιόντος στη σελίδα μας .

Ευθύνη Πελάτη :

  • Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή της παραγγελίας του, να ελέγξει την αρτιότητα των προϊόντων που παρήγγειλε και σε καμία περίπτωση δεν είναι υποχρεωμένος να παραλάβει συσκευασία η οποία είναι αλλοιωμένη, χτυπημένη, σπασμένη ή έχει ανοιχτεί κατά την μεταφορά.
  • Σε περίπτωση αποδοχής του δέματος από τον πελάτη, η εταιρεία δεν έχει καμία υποχρέωση να προβεί σε αλλαγή τυχόν κατεστραμμένου είδους ή αντικατάσταση τυχόν απώλειας αφού τα εμπορεύματα με οποιαδήποτε μεταφορική ταξιδεύουν πάντα με ευθύνη του πελάτη και μόνο.
  • Σε περίπτωση μη παραλαβής του δέματος εντός 7 εργάσιμων ημερών από τη στιγμή που έφτασε στον προορισμό του, το δέμα επιστρέφει πίσω στο κατάστημα μας. Το κόστος επαναπροώθησης του είναι στα 2.5 ευρώ. Σε περίπτωση που είναι ήδη πληρωμένο ο πελάτης επιβαρύνεται τα 2.5 ευρώ είτε απορρίψει το δέμα είτε όχι.

Σύντομες Ερωτήσεις / Απαντήσεις :

Πότε θα σταλεί η παραγγελία μου;

Όλες οι παραγγελίες του e-Shop μας εκτελούνται απο την κεντρική μας αποθήκη βάση σειράς προτεραιώτητας που έχουν τοποθετηθεί στο σύστημα μας.

Εφόσον υπάρχει ενεργή παραγγελία ( όχι σε αναμονή τραπεζικής κατάθεσης ) το προσωπικό μας επεξεργάζεται την παραγγελία σας ανάλογα την διαθεσιμότητα των προιόντων που έχετε επιλέξει και αποστέλει άμεσα απο την κεντρική μας αποθήκη την αποστολή σας. 

Για κάθε στάδιο της παραγγελία σας το σύστημα μας , σας ενημερώνει με e-mail γραπτώς ώστε να έχετε πλήρη γνώση σχετικά με την αποστολή σας.

Στο τελικό στάδιο της επεξεργασίας και αφού παραληφθεί απο τον διανομέα της συνεργαζόμενης εταιρείας Courier λαμβάνεται σε e-mail το Tracking Code με το Voucher της αποστολής ώστε να παρακολουθείτε Online το δέμα σας.

Μπορώ να Χρησιμοποιήσω τον δικό μου Κωδικό Χρέωσης ACS;

Όχι , δυστυχώς αυτό δεν είναι εφικτό καθώς όλες μας οι αποστολές που είναι χρεωμένες στον κωδικό μας είναι πλήρως ασφαλισμένες και σε οποιαδήποτε περίπτωση απώλειας ή χτυπήματος του δέματος σας που δεν παραλάβατε , η εταιρεία μας σας αποζημιώνει άμεσα την ίδια στιγμή που η ACS επιβεβαιώσει το συμβάν σε όλο το ποσό που έχετε αγοράσει απο το κατάστημα μας.

Όπότε η μη χρήση του δικού σας κωδικού χρέωσης είναι καθαρά για την προστασία της αποστολής σας και μόνο.

Μπορώ να Παραλάβω την Αποστολή μου απο το Πρακτορείο ACS;

Φυσικά , αρκεί να το δηλώσετε στα σχόλια της παραγγελία σας ώστε να μείνει στο πρακτορείο της περιοχής σας και να το παραλάβετε απο εκεί.

Χρειάζεστε Βοήθεια ;

Ακολουθείτε μας :